Ważniejsze kierunki działalności i osiągnięcia dydaktyków matematyki WSP w Krakowie
Prace dla oświaty i środowiska nauczycielskiego
Organizacja i prowadzenie eksperymentów w zakresie geometrii w szkole średniej, modernizacji nauczania początkowego matematyki, wprowadzania języka mnogościowego i dedukcji lokalnych w szkole podstawowej, lata 60. i 70. ubiegłego wieku.
Kursy dla nauczycieli – centralne i regionalne, związane z wdrażaniem reform programowych nauczania matematyki z lat 60-tych XX wieku, wakacyjne i śródroczne w całej Polsce, 1966 – 1975.
Wykłady telewizyjne na temat modernizacji nauczania matematyki i związane z nimi publikacje:
- dla nauczycieli szkół podstawowych, 1970, książki,
- dla nauczycieli szkół średnich, 1968 – 1970, książki,
- Matematyka w nauczaniu dzieci, cykl artykułów w Oświacie i Wychowaniu, 1975 – 1978,
- dla nauczycieli klas początkowych w ramach NURT-u (Nauczycielskiego Uniwersytetu Radiowo-Telewizyjnego),
1975 – 1977, artykuły w Oświacie i Wychowaniu,
- z teorii dydaktyki matematyki i badań dydaktycznych, 1985 – 1987, artykuły w Oświacie i Wychowaniu.
Warsztaty i konferencje dla nauczycieli w całej Polsce, związane z prezentacją różnych serii podręczników. Udział w ogólnopolskich konferencjach SNM (Stowarzyszenie Nauczycieli Matematyki) z warsztatami przedstawiającymi nowoczesne koncepcje kształcenia i osiągnięcia dydaktyki matematyki.