[1] |
Uwagi dotyczące miary Jordana, Wyż. Szkoła Ped. Kraków Rocznik
Nauk. |
[2] |
Uwaga dotycząca nierówności Bernoulliego, ibidem, 1954, 120 |
[3] |
O powiązanie matematyki szkoły średniej z matematyką wyższą na terenie
Wyższych Szkół Pedagogicznych, ibidem, 1954, 123 |
[4] |
O pewnych zagadnieniach ważnych dla przyszłego nauczyciela matematyki,
Wyż. Szkoła Ped. Kraków Rocznik Nauk. |
[5] |
O mierzeniu w matematyce, PZWS, 1961, stron 144. |
[6] |
O paradoksalnym rozkładzie kuli, Matematyka 4.83, 1964,
149 |
[7] |
Elementy teorii mnogości i topologii [skrypt], WN WSP, Kraków, wyd. I, 1964, wyd. II, 1968, wyd. III, 1973, wyd. IV, 1975. |
[8] |
W sprawie definicyj pojęć algebraicznych w Wielkiej Encyklopedii
Powszechnej PWN, Matematyka 4.93, 1966, 159 |
[9] |
Prace magisterskie z matematyki w WSP, Wyż. Szkoła Ped. Kraków Prace z
Dydaktyki Szkoły Wyższej 3, 1966, 63 |
[10] |
Do hasła "pierścień'' w WEP, Matematyka 2, 1967, 55. |
[11] |
O teorii relacji, PZWS, wyd. I, 1967, wyd. II, 1974. |
[12] |
Kształcenie nauczycieli matematyki, Nowa Szkoła 7 |
[13] |
Eksperyment godny uwagi, Gazeta Krakowska z dnia 15. VII. 1969. |
[14] |
W sprawie zajęć fakultatywnych z matematyki, Nowa Szkoła
10, 1969, 11 |
[15] |
Nie bójmy się matematyki, Dziennik Polski z dnia 21. XI. 1970. |
[16] |
Uogólnienia pojęcia ciągłości, w: Wykłady telewizyjne dla nauczycieli matematyki, WN WSP, Kraków, 1971. |
[17] |
Zróżnicowanie, ale nie zawężanie, Nowa Szkoła 9, 1971, 29 |
[18] |
Zagadnienia dydaktyczne matematycznych studiów dla pracujących WSP,
Wyż. Szkoła Ped. Kraków Prace z Dydaktyki Szkoły Wyższej 9,
1972, 11 |
[19] |
Kształcenie i dokształcanie nauczycieli, Dziennik Polski z dnia 7. VI. 1972. |
[20] |
Jak kształcić nauczycieli, Życie Literackie 44, 1972. |
[21] |
(z   M.   R ó ż y c k i m   i   S.   S e r a f i n e m)
Uwagi na temat kształcenia nauczycieli matematyki i fizyki, w: Problemy
kształcenia nauczycieli w szkole wyższej, WN WSP, Kraków 1972, 91 |
[22] |
Trzeba pomóc dokształcającemu się nauczycielowi, Życie Literackie 22, 1973. |
[23] |
O problemach kształcenia nauczycieli na tle doświadczeń Wyższej Szkoły
Pedagogicznej w Krakowie, w: Rocznik Naukowo |
[24] |
O właściwy kształt nauczycielskich studiów, Nowa Szkoła 9,
1973, 19 |
[25] |
Teoria automatów abstrakcyjnych, Matematyka 5.128, 1973,
286 |
[26] |
Propozycje pewnego eksperymentu w kształceniu nauczycieli,
Nowa
Szkoła 7/8, 1974, 51 |
[27] |
Czy inna matematyka dla nauczycieli, Wiadomości Mat. 18,
1974, 99 |
[28] |
Liczby i zmienne zespolone cz.II. Funkcje zmiennej zespolonej, w: Wybrane
zagadnienia nauczania matematyki w szkole średniej cz.III Wykłady
telewizyjne, WSiP Warszawa, 1975, 89 |
[29] |
Elementy teorii grup cz.II i III, w: Wybrane zagadnienia nauczania
matematyki w szkole średniej. Wykłady telewizyjne, ibidem, 138 |
[30] |
Kształcenie podyplomowe nauczycieli, Życie Szkoły Wyższej
10, 1975, 3 |
[31] |
Klasy sprofilowane czy kółka zainteresowań, Nowa Szkoła 12, 1976, 11. |
[32] |
O kompleksowości w eksperymentowaniu, Nowa Szkoła 4, 1977, 27. |
[33] |
Nauczycielskie studia podyplomowe z matematyki, w: Szkoła Dydaktyki
Matematyki Karpacz 1977, IKNiBO, Wrocław 1977, 216 |
[34] |
Rekrutacja na studia doktoranckie dla nauczycieli, Nowa Szkoła 2, 1979, 16. |
[35] |
Uwagi na temat podręcznika matematyki do kl. IV B. Chrzan |
[36] |
Recenzja książki: L. W. Szczerba "O mierze Jordana'', Wiadomości
Mat. 23.1, 1980, 123 |
[37] |
Studiować czy uczyć się, Życie Szkoły Wyższej 2, 1984, 13-19. |
[38] |
Kłopoty z przesunięciem, Matematyka 1, 1987, 3-7. |
[39] |
Vivat Academia, Konspekt 1, 1999, 16-19. |
[40] |
Matematyzacja wyborów, Gradient. |