Nastepny dokument: | Proseminarium z metod rozwiązywania zadań matematycznych |
Nadrzędny dokument: | PRZEDMIOTY KSZTAŁCENIA NAUCZYCIELSKIEGO |
Poprzedni dokument: | Śródroczna praktyka przedmiotowo-metodyczna z matematyki |
CELE NAUCZANIA |
Celem nauczania tego przedmiotu jest z jednej strony pokazanie roli współczesnych środków dydaktycznych w procesie nauczania i uczenia się matematyki, z drugiej zapoznanie studentów z różnego rodzaju środkami dydaktycznymi i programami komputerowymi i wreszcie pogłębienie u studentów sprawności i pewności w posługiwaniu się tymi środkami i programami.
W wyniku realizacji zaproponowanych treści student powinien:
ROK III | TREŚCI NAUCZANIA |
UWAGI O REALIZACJI |
Zajęcia prowadzone będą w postaci wykładu w sali wykładowej wyposażonej w jeden komputer z rzutnikiem oraz w formie warsztatów w pracowni dydaktycznej wyposażonej w zestawy różnorodnych kalkulatorów, kalkulatorów graficznych, zestaw komputerów do pracy indywidualnej z możliwością korzystania z Internetu, komputer nauczycielski z możliwością demonstrowania obrazu na ekranie, np. za pomocą rzutnika.
Studenci pracować będą w zespołach 2-3 osobowych przy specjalnych stanowiskach wyposażonych w komputer, kalkulatory i zestaw odpowiedniej literatury oraz materiałów specjalnie przygotowanych na zajęcia.
LITERATURA |
Nastepny dokument: | Proseminarium z metod rozwiązywania zadań matematycznych |
Nadrzędny dokument: | PRZEDMIOTY KSZTAŁCENIA NAUCZYCIELSKIEGO |
Poprzedni dokument: | Śródroczna praktyka przedmiotowo-metodyczna z matematyki |