Nastepny dokument: | PRZEDMIOTY KSZTAŁCENIA NAUCZYCIELSKIEGO |
Nadrzędny dokument: | PRZEDMIOTY PODSTAWOWE I PRZEDMIOTY KIERUNKOWE |
Poprzedni dokument: | Fizyka |
CELE NAUCZANIA |
Umożliwienie studentom zapoznania się z nowoczesnymi technikami i metodami nauczania przy pomocy technologii informacyjnych, w tym zwłaszcza Internetu.
ROK I | TREŚCI NAUCZANIA |
Wykorzystanie komputera w pracy nauczyciela matematyki, realizacja wybranych tematów metodą projektów, techniki kształcenia przy pomocy Internetu, internetowe zasoby edukacyjne, elementy grafiki komputerowej.
UWAGI O REALIZACJI |
W tym przedmiocie bazuje się na wiedzy studentów z zakresu metodyki i dydaktyki nauczania matematyki, oraz na znajomości różnych programów komputerowych (ogólne programy użytkowe typu biurowego oraz dedykowane programy dla matematyków). W oparciu o tą wiedzę uzupełnioną o informacje dotyczące wykorzystania Internetu w uczeniu się i nauczaniu opracowują oni przykładowe pomoce dydaktyczne i materiały edukacyjne. Poznają także formy kształcenia ustawicznego przygotowujące ich do samodzielnego uzupełniania swojej wiedzy i kwalifikacji w trakcie pracy zawodowej.
LITERATURA | ARTYKUŁY |
Nastepny dokument: | PRZEDMIOTY KSZTAŁCENIA NAUCZYCIELSKIEGO |
Nadrzędny dokument: | PRZEDMIOTY PODSTAWOWE I PRZEDMIOTY KIERUNKOWE |
Poprzedni dokument: | Fizyka |