![]()  | |
| Nastepny dokument: | Śródroczna praktyka przedmiotowo-metodyczna z matematyki i informatyki | 
| Nadrzędny dokument: | PRZEDMIOTY KSZTAŁCENIA NAUCZYCIELSKIEGO | 
| Poprzedni dokument: | Pracownia dydaktyki matematyki | 
| CELE NAUCZANIA | 
Zapoznanie z programem nauczania informatyki w szkole podstawowej i gimnazjum. Przygotowanie do właściwego doboru treści przy realizacji konkretnych tematów lekcji z informatyki. Omówienie praktyk z informatyki realizowanych w szkole podstawowej lub gimnazjum. Poznanie zasad programowania w języku LOGO.
| ROK II | TREŚCI NAUCZANIA | 
Tematy wykładów
Tematy ćwiczeń
| UWAGI OREALIZACJI | 
Zajęcia - ćwiczenia - prowadzone są w trybie laboratoryjno-konwersatoryjnym z czynnym udziałem studentów, którzy prezentują wybrane lekcje i omawiają związane z tematami problemy. Studenci opracowują także algorytmy w LOGO (znajomość j. LOGO potrzebna do nauczania programowania w szkole podstawowej i gimnazjum).
 
  
  
    
 
![]()  | |
| Nastepny dokument: | Śródroczna praktyka przedmiotowo-metodyczna z matematyki i informatyki | 
| Nadrzędny dokument: | PRZEDMIOTY KSZTAŁCENIA NAUCZYCIELSKIEGO | 
| Poprzedni dokument: | Pracownia dydaktyki matematyki |