poprzedni dokument następny dokument nadrzędny dokument spis treści wyjście strona główna IM AP
Nastepny dokument: Śródroczna praktyka przedmiotowo-metodyczna z informatyki
Nadrzędny dokument: PRZEDMIOTY KSZTAŁCENIA NAUCZYCIELSKIEGO
Poprzedni dokument: Proseminarium z metod rozwiązywania zadań matematycznych

Śródroczna praktyka przedmiotowo-metodyczna z matematyki

CELE NAUCZANIA

Zastosowanie dydaktyki matematyki w praktyce szkolnej. Efektywność nauczania w szkole podstawowej i gimnazjum, diagnozowanie możliwości matematycznych ucznia w liceum. Praktyczne przygotowanie do pracy w liceum.

ROK IITREŚCI NAUCZANIA

  1. Przygotowanie nauczyciela do lekcji, konspekty lekcji do konkretnych tematów. Prowadzenie lekcji.
  2. Hospitacje lekcji przygotowanych, analiza lekcji pod względem merytorycznym, dydaktycznym i organizacyjnym.
  3. Prace pisemne z analizą lekcji, uzasadnieniem jej konstrukcji w teoriach dydaktycznych.
  4. Zastosowanie narzędzia badawczego do określonego celu, przeprowadzenie badań z uczniem lub klasą, sprawozdanie pisemne.
  5. Kontrola i ocena, ewaluacja osiągnięć ucznia w praktyce szkolnej.


poprzedni dokument następny dokument nadrzędny dokument spis treści wyjście strona główna IM AP
Nastepny dokument: Śródroczna praktyka przedmiotowo-metodyczna z informatyki
Nadrzędny dokument: PRZEDMIOTY KSZTAŁCENIA NAUCZYCIELSKIEGO
Poprzedni dokument: Proseminarium z metod rozwiązywania zadań matematycznych

Instytut Matematyki Akademii Pedagogicznej w Krakowie, 28.09.2006