poprzedni dokument następny dokument nadrzędny dokument spis treści wyjście strona główna IM AP
Nastepny dokument: PRZEDMIOTY KSZTAŁCENIA NAUCZYCIELSKIEGO
Nadrzędny dokument: info
Poprzedni dokument: info

PLAN STUDIÓW

=Za3l-MzR.ltx

Liczba godzin i egzaminy
rok pierwszy rok drugi rok trzeci
Nazwa przedmiotu w. ćw. egz. w. ćw. egz. w. ćw. egz.
Psychologia 20 30 Z            
Pedagogika       25 35 E      
Dydaktyka matematyki       20     30 40 E
Pracownia dydaktyki matematyki         30        
Metodyka kształcenia uczniów z głębszym upośledzeniem umysłowym       15 15     15  
Emisja głosu         25        
Prawo oświatowe             10    
Etyka 15                
Proseminarium z metod rozwiązywania zadań         20        
Przedmiot humanistyczny 1) 10 10              
Lektorat języka obcego   30     30     30 Z
Wstęp do logiki i teorii mnogości 20 30 E            
Analiza matematyczna 45 65 E 20 30   20 30 E
Geometria elementarna 20 30 E            
Algebra z geometrią 40 50 E 25 30 Z      
Wstęp do topologii 10 10              
Rachunek prawdopodobieństwa             30 30 E
Informatyka       10 35   10 20  
Fizyka       20 20        
Seminarium dyplomowe 1)               45  
Technologia informacyjna             20 35  
Psychologia dziecka niepełnosprawnego       15 15        
Pedagogika specjalna       15 30 E      
Oligofrenopedagogika       15 15 Z      
Metodyka kształcenia uczniów z lekkim upośledzeniem umysłowym             15 30 E
Podstawy edukacji integracyjnej             15 15  
Diagnoza pedagogiczna dziecka i rodziny               22  
Metody terapii dzieci z trudnościami w uczeniu się               22  
Praca z dziećmi ze złożonymi niepełnosprawnościami             11 11  
Diagnoza możliwości matematycznych uczniów z niepełnosprawnością intelektualną         15        
Podstawy matematyki w kształceniu zintegrowanym       15 15        
Rozwijanie aktywności matematycznej uczniów z niepełnosprawnością intelektualną       15 15        
Kształtowanie pojęć matematycznych u uczniów z niepełnosprawnością intelektualną       15 15 E      
Terapia trudności matematycznych uczniów z niepełnosprawnością intelektualną               52  
Śródroczna praktyka przedmiotowo-metodyczna z matematyki               40 Z
Praktyka zawodowa z matematyki               60  
Śródroczna praktyka przedmiotowo-metodyczna w placówkach kształcenia specjalnego               30 Z
Praktyka zawodowa ciągła w placówkach kształcenia specjalnego               50  
E - egzamin, Z - zaliczenie z oceną
brak oznaczenia - zaliczenie
180 255 4E
1Z
225 390 3E
2Z
161 577 4E
3Z
435 615 738

I.
Objaśnienia:
  1. Przedmiot humanistyczny, seminarium dyplomowe studenci wybierają spośród proponowanych przez odpowiednie jednostki dydaktyczne.
II.
Wszystkich studentów obowiązuje przysposobienie biblioteczne w wymiarze 2 godziny zajęć oraz szkolenie BHP w wymiarze 3 godzin na I roku.
III.
Studenci mogą odbyć po I roku przysposobienie obronne jako przedmiot nieobowiązkowy, prowadzony w systemie samokształcenia i konsultacji w Katedrze Edukacji Obronnej w Instytucie Nauk o Wychowaniu. Przedmiot - po zdaniu egzaminu - odnotowywany jest w indeksie.
IV.
Warunki uzyskania tytułu zawodowego licencjata:
-
napisanie pracy dyplomowej przyjętej z pozytywną oceną,
-
ukończenie III roku studiów,
-
zdanie egzaminu dyplomowego.

;''


Instytut Matematyki Akademii Pedagogicznej w Krakowie, 28.09.2006