| |
| Nastepny dokument: | Praktyka ciągła z matematyki |
| Nadrzędny dokument: | PRZEDMIOTY PSYCHO-PEDAGOGICZNE I DYDAKTYKA PRZEDMIOTOWA |
| Poprzedni dokument: | Dydaktyka matematyki |
| SEMESTR 5 | CELE NAUCZANIA |
Zastosowanie poznanej teorii metodycznej, w szczególności odnoszącej się do kształtowanie pojęć matematycznych w żywym nauczaniu w szkole podstawowej i gimnazjum. Poznanie pracy wychowawcy oraz praktycznych aspektów pracy nauczyciela matematyki.
| SEMESTR 5 | TREŚCI NAUCZANIA |
| SEMESTR 8 | CELE NAUCZANIA |
Zastosowanie dydaktyki matematyki w praktyce szkolnej. Efektywność nauczania w szkole podstawowej i gimnazjum, diagnozowanie możliwości matematycznych ucznia w liceum. Praktyczne przygotowanie do pracy w liceum.
| SEMESTR 8 | TREŚCI NAUCZANIA |
| |
| Nastepny dokument: | Praktyka ciągła z matematyki |
| Nadrzędny dokument: | PRZEDMIOTY PSYCHO-PEDAGOGICZNE I DYDAKTYKA PRZEDMIOTOWA |
| Poprzedni dokument: | Dydaktyka matematyki |