dr Daniel Wójcik
adiunkt (pracownik badawczo-dydaktyczny)
Katedra Edukacji i Podstaw Matematyki
Studia Doktoranckie IM
pokój: 106
telefon: 12 662-62-86
e-mail: daniel.wojcik@uken.krakow.pl
Harmonogram zajęć:
Harmonogram konsultacji:
- Curriculum Vitae
-
- Wykształcenie
- 2006 - magister matematyki, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie, praca "Rozmieszczenie zer wielomianów najlepszej aproksymacji"; promotor: prof. dr hab. Mirosław Baran
- Funkcje pełnione w UP
opiekun praktyk (rok akademicki 2018/2019)
- Konferencje
-
Konferencje naukowe:
- XXVII Szkoła Dydaktyki Matematyki, Ostróda, Polska, 15 - 17 wrzesień, 2015, referat: „Dobre pytanie” – wykorzystanie urządzeń mobilnych na lekcji matematyki.
- Workshop on Modern Applied Mathematics, Kraków, Polska, 20 - 22 listopad, 2015
- 7. Forum Matematyków Polskich z Udziałem Matematyków Ukraińskich, Olsztyn, Polska, 12 - 17 wrzesień, 2016, referat: Wędrując ścieżkami uczniów
- East - West Conference on Mathematics Education, Warszawa, Polska, 27 - 29 czerwiec, 2016, referat: Szukając ścieżek uczniów
- III Międzynarodowa VIII Interdyscyplinarna Ogólnopolska Konferencja Natura-Człowiek-Kultura, Kraków, Polska, 23 - 25 czerwiec, 2017, referat: „Klasy akademickie” jako narzędzie podnoszenia jakości kształcenia w szkołach ponadgimnazjalnych
- 10th International Congress of European Research in Mathematics Education, Dublin, Irlandia, 1 - 5 luty, 2017
- XXVIII Szkoła Dydaktyki Matematyki, Kraków, Polska, 13 - 15 wrzesień, 2017, referat: Formuła pytania a poziom zrozumienia problemu przez ucznia
- East - West Conference on Mathematics Education, Warszawa, Polska, 21 - 23 wrzesień, 2018, referat: "Making questions as the way favourable for students' mathematical activity"
- 4th European Conference on Social Network, Zurych, Szwajcaria, 8 - 12 wrzesień, 2019
- Publikacje
-
- M. Lampa-Baczyńska, D. Wójcik, On the Pappus arrangement of lines, forth and back and to the point, Hokkaido Math. J. 52 (2023), 181-196
- M. Janasz, M. Lampa-Baczyńska, D. Wójcik, Reailizability of some Boroczky arrangements over the rational numbers, Analytic and Algebraic Geometry 4, Łodź University Press, 2022, 81-91
- M. Lampa-Baczyńska, D. Wójcik, Relative conics and their Brianchon points, Turkish J. Math. 45 (2021), 1605-1618
- B. Strycharz-Szembereg, D. Wójcik, Intensyfikacja wykorzystania technologii cyfrowych w nauczaniu matematyki w czasach pandemii, Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki PG (2021), 73-76
- D. Wójcik, Making questions as the way favourable for students' mathematical activity, Studia Psychologiczne 57 (2019), 23-32
- M. Lampa-Baczyńska, D. Wójcik, On the dual Hesse arrangement, Analytic and Algebraic Geometry 3, Łódź University Press, 2019, 117-141
- D. Wójcik, Szukając ścieżek uczniów (Seeking for students’ paths), Studia Psychologiczne 2 (2017), 24-40
- D. Wójcik, "Klasy akademickie" jako narzędzie podnoszenia jakości kształcenia w szkołach ponadgimnazjalnych., EPISTEME (2017), 377-400
- D. Wójcik, Dobre pytanie – wykorzystanie urządzeń mobilnych na lekcjach matematyki, EPISTEME 27 (2015), 291-299
- D. Wójcik, Binary Codes and Singularities of Surfaces, Selected topics in modern mathematics, Publishing House Akapit, 2015, 113-125
- B. Strycharz-Szembereg, D. Wójcik, Dobrze pytać znaczy uczyć dobrze, Współczesne problemy nauczania matematyki, Fundacja Matematyka dla Wszystkich, 2015, 241-252
- B. Strycharz-Szembereg, D. Wójcik, Z laboratorium matematyka: przykładowe zajęcia z analizy matematycznej, Współczesne problemy nauczania matematyki, Fundacja Matematyka dla Wszystkich, 2015, 253-264
Artykuły naukowe: